Barcelona is coming closer! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Jantien Tap - WaarBenJij.nu Barcelona is coming closer! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Jantien Tap - WaarBenJij.nu

Barcelona is coming closer!

Door: Jantien Tap

Blijf op de hoogte en volg Jantien

08 Augustus 2013 | Nederland, Amersfoort

De tijd gaat ongelovelijk snel, over minder als een maand zit ik in het prachtige Spanje aan het werk bij Cruising Barcelona.
Hier ga ik mijn derdejaars stage lopen voor de opleiding Vrijetijdsmanagement in Rotterdam. Het roer gaat om en ik ga voor het eerst op mezelf wonen en dat in een vreemd land. Barcelona is mijn bestemming. Hier ga ik vijf maanden doorbrengen, all by myself.
Voor nu is het allemaal nog heel spannend, gelukkig is de huisvesting zo goed als rond, de stage begeleidster super enthousiast en ik die er eigenlijk al bijna klaar voor is.
Ik ben heel erg benieuwd wat Barcelona mij gaat brengen, het beloofd een groot avontuur te worden waar ik met beide benen in ga springen.
Tijd om de laatste dingen te regelen en af te ronden en dan is het zover, nog maar 26 dagen te gaan.

Groetjes, Jantien

  • 09 Augustus 2013 - 07:07

    Shirley:

    Heel spannend allemaal maar je gaat vast een hele leuke tijd krijgen! X

  • 03 September 2013 - 20:44

    Bert Wunderink:

    Heel veel plezier. Ik hoor graag

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Jantien

Tijd voor avontuur! Op naar 5 maanden Barcelona voor stage!

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 7548

Voorgaande reizen:

01 November 2015 - 28 November 2015

Spaans leren in Valencia

03 September 2013 - 28 Januari 2014

Buitenland stage bij Cruising Barcelona

Landen bezocht: