Bijna 3 weken alweer - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Jantien Tap - WaarBenJij.nu Bijna 3 weken alweer - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Jantien Tap - WaarBenJij.nu

Bijna 3 weken alweer

Door: Jantien Tap

Blijf op de hoogte en volg Jantien

21 September 2013 | Spanje, Barcelona

Ik moet zeggen, ik dacht altijd dat zomervakanties snel gingen.. maar hier vliegt de tijd ook! Ik ben hier alweer bijna 3 weken.. Wauw.

Afgelopen weken zeker 35 uur gewerkt per week en daarnaast vanalles zien natuurlijk! Barcelona is en blijft een culturele stad met veel mooie architectuur. Nou denken sommige natuurlijk van 35 uur werk valt mee. Maar je woont op jezelf, je kookt, boodschappen, schoonmaken. ja, het is allemaal wat!

Voor school zijn de eerste stappen ook al gezet. Ik volg 2 vakken terwijl ik hier zit. StudieloopbaanCoaching (mentorles) en Onderzoek. A.s. vrijdag is al de eerste deadline voor onderzoek! Spannend! Donderdag een dagje vrij van werk om alles voor mezelf goed op orde te hebben, wel zo fijn.

Het is voor mij onvoorstelbaar dat het in Nederland alweer 8 graden is geweest. Ik heb sinds ik hier ben pas 3x een lange broek aangehad.. Over 2 weekjes komen mijn ouders op bezoek! Wat heb ik daar zin in, leuk om ze te laten zien hoe alles hier gaat.

Ik heb ook een nieuwe huisgenoot naast mijn klasgenootje Lorena. Hij heeft Avinash, hij komt uit india en hij kan mijn naam niet uitspreken dus vanaf nu heet ik YANG. Ja. ik ben een chinees. Hahah!


Tijd om weer verder te 'onderzoeken' voor school,
Ik post snel weer wat!

  • 21 September 2013 - 18:21

    Shirley:

    Hoi Jantien,

    Leuk om zo af en toe wat te lezen over jou tijd in Barcelona. Blij dat je het zo naar je zin hebt!
    Heel veel plezier nog.
    X

  • 22 September 2013 - 17:16

    Bert:

    Hola Yang, commo esta ? Nou ik denk niet dat dat lukt want je bent waarschijnlijk Cattelaans aan het leren. Die ervaring van snelle tijd hebben wij ook gehad. Eind juni aankomen en begin september tot de ontdekking komen dat de toeristen alweer weg zijn. Hier nog 28 gr. Sterkte met de studie en pa en ma, ik bel ze nog om ze moed in te spreken. Groetjes van Nicole, Ageeth en de rest van Andalusia

  • 25 September 2013 - 13:10

    Ageeth:

    Hallo Jantien,

    Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt in het mooie Spanje. Geweldig land toch, tenminste vinden wij wel.
    Hier gaat alles ook goed, we hopen nog veel meer te lezen over je tijd in Barcelona. Doe je ouders de hartelijke groeten!

    Bert, Ageeth en Niki

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Jantien

Tijd voor avontuur! Op naar 5 maanden Barcelona voor stage!

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 7544

Voorgaande reizen:

01 November 2015 - 28 November 2015

Spaans leren in Valencia

03 September 2013 - 28 Januari 2014

Buitenland stage bij Cruising Barcelona

Landen bezocht: